niedziela, 5 kwietnia 2015

Niedziela dla włosów: aktualizacja, nowości.

Pojadłam, posiedziałam z rodzinką, zdrzemnęłam się mile(z taką pogodą za oknem to nic innego robić tylko spać) i mogę pisać :) A chciałam opisać pokrótce stan moich włosów na początek kwietnia no i pokazać jak wyglądają - włosy myłam i odżywiałam wczoraj, także niedziela  była w sumie sobotą.
Ponieważ przyszły moje zamówienia internetowe, to włosy mogłam na noc naolejować nowym olejem(lnianym), a po umyciu nałożyć nową maskę nowej marki rosyjskiej, po myciu spryskać zaś sprayem prostującym tej samej firmy - jutro planuję pokazać swój haul, także wspomnę kilka słów o produktach :)
Dodatkowo, oprócz nowości moje końcówki w poniedziałek zostały podcięte. Wszystko razem dało tka cudny efekt, że nie mogłam się włosów nagłaskać i napatrzeć :)
Tradycyjnie, bez lamy i z:
Włosy świetnie się układają, końce są zdyscyplinowane, a nowa pielęgnacja sprawiła, że są miękkie, lejące, niesamowicie gładkie i szalenie błyszczą nawet bez lampy. Oby takie były zawsze!

Tu natomiast porównanie z początkiem poprzedniego miesiąca:
Jak widać nie tylko końce były przerzedzone, ale i gładkość pozostawiała trochę do życzenia.
Jeśli chodzi o długość, moje włosy urosły około 2cm(tyle miały odrosty przed farbowaniem), ale z końcem marca poszło prawie tyle końcówek - 1,5 cm na środku i 2,5 po bokach. Długość jest więc prawie niezmieniona - 54,5 cm.

Plus ponieważ przyszły zakupy mogę teraz porządnie wziąć się za zapuszczanie - mam nową wcierkę i olej pieprzno-łopianowy. W marcu z wcieraniem było niestety średnio systematycznie.
A jak tam u Was? :)

11 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo ładnie:) Ja też nie mogę się nagłaskać po podcięciu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają na takie gładziutkie i mięciutkie, tylko dotykać :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wcierka Ecolab, nowość rosyjska, ale ma obiecujący skład, więc kupiłam :)

      Usuń
  4. Podciecie dobrze im zrobilo i jaki ladny ksztalt teraz maja :) Widac, ze po pielegnacji milutkie w dotyku, prezentuja sie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Doszłam do wniosku, że U jednak lepsze niż na prosto :)

      Usuń
  5. Różnica ogromna, śliczny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Инстраграмм остается самой популярной площадкой для продвижения собственного бизнеса. Но, как показывает практика, люди еще чаще подписываются на профили в каких уже достаточное количество подписчиков. В случае если заниматься продвижение своими силами, потратить на это вы можете очень множество времени, потому еще лучше обратиться к спецам из Krutiminst.ru по ссылке https://www.swissskydive.org/2017/04/25/hallo-welt/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...