sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajki

Mikołajki to taki przyjemny punkt przełomowy w grudniu. od dzisiaj w radiu będzie lecieć więcej świątecznych piosenek, świąteczne oferty i promocje osiągną swoje apogeum, zaczną się te prawdziwe, trochę szalone przedświąteczne zakupy, robinie listy prezentów, spis potraw, planowanie Wigilii....
No i 6 grudnia to też dzień pierwszych prezentów :)
Pierwsza paczka przyszła w poniedziałek i zawierała prezent od osoby, która wylosowała mnie w Blogerskich Mikołajkach na Good to Try. Martę pozdrawiam i dziękuję za prezent i miły list :)
Balsam do ciała przyda mi się bardzo, gdyż wszelkie smarowidła zużywam w tempie szaleńczym teraz zimą. W dodatku bardzo ładnie pachnie czekoladą ;) A produktów do ust i lakierów nigdy nie dość, uwielbiam ich używać, także jestem bardzo zadowolona :)
Była też czekolada, ale ją od razu zjadłam :D
Druga paczuszka to prezent dla mnie od...siebie ;) W końcu skusiłam się na produkty z Craft'n'Beauty. Nie mogłam oprzeć się nowym, zimowo-świątecznym zapachom! WSZYSTKO pachnie obłędnie i z niecierpliwością czekałam do dzisiaj na pierwsze testy pianki, balsamu i wosków(pomadę kawową już używałam, nie mogłam się oprzeć!).

A jak tam wasze Mikołajki? :)

8 komentarzy:

  1. Ach Mikolajki! bardzo podoba mi sie z wygladu to fioletowe mazidlo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się ze Ci sie podobał prezent :) mam nadzieje ze takiego lakieru jeszcze nie miałaś, jest z nowej kolekcji Manhattan wiec istnieje nadzieja :) bardzo mi się podoba i sama mam drugi egzemplarz, oby i Tobie sie spodobał ;) a balsamów sama nie używam za bardzo wiec wybrałam po zapachu ktory mi kojarzy się ze świętami ;) no i maselko sama tez sobie kupilam (prezent dla samej siebie) tylko jagodowe i strasznie fajnie nawilza usta. Mam nadzieje ze teafilam w Twój gust i ze prezent bedzie Ci sluzyl ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś, a lakieru nie miałam, nawet nie słyszałam jeszcze o takiej serii :) Także nie martw się, wszystko na pewno zużyję z przyjemnością, dzięki :)

      Usuń
  3. Świetne prezenty :) Smarowidła do ust szczególnie się przydają zimą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, tylko mam ich już stado, nie wiem kiedy ja to wszystko wykorzystam :D

      Usuń
  4. Dostałaś świetną paczuszkę Łakomczuszku :-)) Ja również brałam udział w tej akcji i jestem zachwycona :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, bardzo mi się moja podoba :) I lecę obejrzeć Twoja i reszty, mam w końcu troszkę czasu :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...