niedziela, 7 września 2014

Niedziela dla włosów: powrót i peeling

Będąc w stolicy skutecznie omijałam niedziele dla włosów, bo nie miałam ani czasu, ani sił, ani produktów - moja pielęgnację ograniczyłam drastycznie, gdyż nie chciałam brać ze sobą połowy łazienki. Z oleju, dwóch odżywek(z czego jedna odlewka) i kilku saszetek Biovaxów niewiele można wymyślić. Nie miałam też aparatu - no i po powrocie odbijam to sobie i włosom, rozpieszczając je przy każdym myciu, zwłaszcza dzisiaj


Ponieważ przez ten miesiąc miałam ze sobą tylko łagodne szampony, uznałam, że porządne oczyszczanie będzie wskazane. Połączyłam to z peelingiem skóry głowy, którego dawno nie robiłam. W tym celu wymieszałam brązowy cukier i żurawinową Barwę. 
Uprzednio naolejowane olejem morelowym włosy zmoczyłam, na długość nałożyłam trochę myjącej odżywki rumiankowej z Farmony, skalp potraktowałam peelingiem. Długość umyła się odżywką i spływającą pianą.
Na umyte włosy nałożyłam figowa maskę Organic Shop z kilkoma kroplami oleju z pachnotki dla lepszego dociążenia. Potrzymałam około godziny, spłukałam. Włosy spryskałam odżywką b/s Glisskura i nałożyłam jedwab z GP na końcówki, wysuszyłam.
Końcówki wymagają podcięcia, ale jestem zadowolona z blasku, miękkości i wygładzenia całości, chociaż włosy nadal jeszcze wymagają bogatszej pielęgnacji - ostatni miesiąc jednak troszkę dał im się we znaki. Musze je też pofarbować, odrost widać już bowiem nawet z daleka.
A tu mały bonus - moja mama poprosiła mnie dzisiaj o przygotowanie czegoś ekstra także i dla jej włosów, wysuszonych po ostatnim farbowaniu. Olejowanie, delikatny szampon, maska i odżywka b/s przywróciły jej włosom miękkość i blask - a muszę powiedzieć, że jak na farbowane od lat włosy jej są w bardzo dobrej kondycji jak na używanie tylko klasycznego zestawu drogeryjny szampon+odżywka.

7 komentarzy:

  1. włosy mamy wyglądają super ! (mam nadzieje że i moje takie będą w jej wieku)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja uważam, że to muszą być niskoporowate, farbuje je odkąd pamiętam, miała i ciemne i blond, kilka razy trwałe, używa tylko drogeryjnego szamponu i odżywki... Zazdrość ;)

      Usuń
  2. Czemu ja takich nie mam? Musisz mi koniecznie wykombinować jakiś system pielęgnacji żeby odratować te biedne rude włosiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak masz ładne te włosiątka, a mnie samej do ideału daleko, ale jasne, ze mogę pomóc :D

      Usuń
  3. Ja również lubię peeling cukrowy, fajnie oczyszcza skórę głowy :)
    A Twoja mama ma super włosy :) wyglądają na gęste, choć to może efekt uzyskany przez ładne ułożenie fryzury.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...